Training

Training - Klantgericht communiceren

Optimaal klantgericht communiceren
Klantvriendelijkheid en eigen invloed hierop vergroten
Meer blije klanten
Van iedere klant een ambassadeur maken
Hoe pakken we dit aan?
Wat levert dit opleidingsprogramma jullie op?

Ook klantgericht communiceren?

Benieuwd wat een incompany opleidingsprogramma op maat rondom dit thema voor jullie organisatie kan betekenen?
No items found.

Waarom een opleidingsprogramma bij ons?

Waarom een opleidings-programma bij ons?

Onze vijf beloftes

01

Doelgericht opleiden

‘Zonder doel kun je niet scoren’, luidt de volkswijsheid. En zo is het. Wij bouwen alles op rondom jullie doelen en praktijk.

02

Bewezen didactiek

Wij zijn experts psychologie en gedragsverandering. En dat merk je: onze didactiek en innovatieve leervormen hebben impact.

03

Onvergetelijke succeservaring

Wij krijgen iedereen op het puntje van de stoel. Medewerkers verleggen grenzen en experimenteren volop. Succeservaringen gegarandeerd!

04

Direct toepasbaar

Alles wat we jullie medewerkers leren, kunnen ze de volgende werkdag direct op de werkvloer toepassen.

05

Bewezen impact

Wij maken onze impact aantoonbaar met data. Zo weet je zeker dat jouw medewerkers en organisatie op koers liggen.

Start vandaag
met groeien.

Benieuwd wat een opleidingsprogramma rondom dit thema voor jullie organisatie kan betekenen? Laat je vraag achter.
We nemen binnen één werkdag contact met je op.
Dankjewel voor deze mooie vraag. Je hoort binnen één werkdag van ons. Tot gauw!
Er ontbreekt nog wat broodnodige info! Zou je dit nog in willen vullen?
Stel ons hier direct je vraag. Dan nemen we binnen één werkdag contact met je op!
Dankjewel voor deze mooie vraag! Je hoort binnen één werkdag van ons. Tot gauw!
Sluit
Oops! Dat ging niet helemaal goed. Probeer het nog eens.
FAQ

Start vandaag
met groeien.

01
Wat is klantgericht communiceren?
02
Wat is klantgerichtheid?
03
Wanneer ben je klantgericht?