Het social intranet is dé centrale plek waar alle kennis wordt verzameld. Het is een nieuwe manier van kennisdelen waarbij je op één plek laagdrempelig kennis en expertise met elkaar kunt uitwisselen. Alle kennis binnen de organisatie kan via de kennisbank worden gedeeld. Denk hierbij aan hierbij aan protocollen, werkdocumenten en handleidingen. Maar ook aan kennis over bepaalde onderwerpen. Dankzij de slimme indeling van de kennisbank, de goede navigatie en het gebruik van tags is alle informatie gemakkelijk te vinden. 

Bij het kennisbankartikel staat duidelijk aangegeven wie het artikel beheert en de auteur is. Heeft een medewerker een vraag dan kan deze via de feed van het artikel gesteld worden. Bij wijzigingen van een kennisbankartikel kunnen medewerkers hier een notificatie van ontvangen. Op deze manier zijn medewerkers altijd op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen.

De mogelijkheden

Gemakkelijk vindbaar dankzij tags en favorieten

Aan de kennisbankartikelen kunnen tags worden gekoppeld. Dit zijn voorafbepaalde onderwerpen die aan de kennispagina gehangen kunnen worden. Dit maakt het zoeken voor een gebruiker makkelijker en het is direct duidelijk waar een onderdeel over gaat.

Heb je een interessant kennisartikel gevonden? Dan kun je deze toevoegen aan jouw favorieten. Hierdoor wordt de kennis nog makkelijker vindbaar en ben je met één klik op de knop bij de juiste informatie. 

0229272700